top of page

Wie jarig is trakteert!

Hee leuke lezers,

24 Februari was mijn 17e verjaardag en dat kan ik natuurlijk niet zomaar aan mijn blog voorbij laten gaan.

Wie jarig is trakteert zeggen ze altijd :).

Als je mij volgt op Instagram (@RoosdeGoede) zul je al wel gezien hebben dat ik hele leuke polaroids van mijn Instagram foto's heb ontvangen van het bedrijf @photoloveprints.

Ik heb in samenwerking met #photoloveprints geregeld dat jullie 5% korting krijgen op je bestelling met de code ''carpediembyroos''. LET OP! Deze actie is geldig tot 1 maart dus wees er wel snel bij!

Ik vind het een super leuk concept. Je kunt ze cadeau geven aan je vrienden of ophangen in je kamer, wat je ook maar leuk vind. Neem snel een kijkje op hun website photoloveprints.com want het is echt de moeite waard.

Where to find me:

  • Instagram Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Tumblr Clean Grey
bottom of page